Baby tumlastik

Gymnastik for babyer 0-12 måneder, øvelser der gavner og udfordrer den motoriske udvikling og barnets sanser (nervesystem).

Læs mere

Bassin: Aqua Aerobic

Aerobic i vand er en sjov og effektiv træningsform, samtidig med at det er skånsomt for kroppen. I timen lægges der vægt på træning af muskelstyrke, kondition og koordination, med og uden redskaber.

Læs mere

Bassin: Aqua Fit

Effektiv træning, hvor hele kroppen trænes igennem, med og uden redskaber. I timen lægges der vægt på træning af kondition og muskelstyrke.

Læs mere

Bassin: Aqua Tons

En time i bassinet med fuld knald på! Der er vægt på både styrke og kondition. Holdet er ikke for de sarte, der ikke ønsker at frå vandsprøjt i ansigtet. Vi anbefaler, at du ahr en drikkedunk med.

Læs mere

BASSIN: Babysvømning

Formålet med babysvømning er at skabe tryghed – både under og over vandet, at lære barnet selvredning og fremdrift. Alle babyer, der er raske og friske, kan deltage i babysvømning. Barnet skal veje over 4 kg og have en lægt navle. Det anbefales, at moderen venter med at gå i bassinet indtil blødningen er slut. Vi tilbyder 2 forskellige niveauer: 0-1 årige og 1-3 årige.

Læs mere

Bassin: Gravide

Holdet er for dig, der ønsker at holde dig i form og/eller at komme i form til fødslen. God træningstilstand medfører, at fødslen går lettere, samt kroppens spændstighed hurtigere kommer tilbage efter fødslen. I timen trænes muskulaturen i og omkring bækkenet samt balance og holdning.

Læs mere

Bassin: Senior

Seniortræning i bassin er en sjov og effektiv måde at træne hele kroppen på for personer over 60 år. I timen lægges der vægt på træning af balance, kondition og styrke – med og uden redskaber.

Læs mere

Bike Intro

Til dig som ikke har prøvet bike før! 30 min. med en grundig forklaring af indstilling af cyklen, opbygning af timer, intensitetsskala, takter, etc.

Læs mere

Bike Let Øvet

Konditionstræning, der giver sved på panden og effektivt forbrænding samt en masse energi. Timen er for alle!

Læs mere

Bike Øvet

Timen, som stiller krav til teknik og kondition. Timen er for dig, som gerne vil udfordres.

Læs mere

Bike Elite

Timen hvor du kan benytte lejligheden til at presse dig selv maximalt!

Læs mere

Bodytoning / Stram-op

Timen, der kombinerer alt: step, stram-op og MBL. En effektiv time med god energi, godt humør og alt i udstyr! Kom frisk!

Læs mere

Efterfødsel

Efter en graviditet og fødsel, er det vigtigt at træne kroppen, så du genvinder din form. Der vil i timen bl.a. være fokus på træningen af muskulaturen omkring bækkenet, heruder bækkenbunden, samt mave- og rygmuskulatur. Timen tager selvfølgelig hensyn til, at du har din baby med. Du kan starte på holdet 6 uger efter en ukompliceret fødsel, eller når din læge giver grønt lys for træning.

Læs mere

FysioPilates

FysioPilates er en skånsom træning, som bla. sætter fokus på koncentration, vejrtrækning, koordination og udholdenhed i samspil med aktivering af bækkenbuden samt de dybe stabiliserende muskler. Der lægges stor vægt på at fremme bevægekvalitet og bevægeøkonomi, samt at interere dette i dagligdagens bevægelser. FysioPilates henvender sig til en bred vifte af brugere, som har interesse i at forydbe sig i hensigtsmæssig brug af kroppen. Fysio-Pilates styrker især musklerne omkring mave og ryg, men kan også hjælpe folk med bla. stabilitetesproblemer, “småskavenker”, overfladisk vejrtræning, nedsat mobilitet samt fysisk- og psykisk stress.
Læs mere

Intervaltræning

En kort og effektiv træningsform hvor der arbejdes med hurtige og hårde intervaller for at åbne en høj forbrænding. Intervaltræning kan indeholde alt fra styrketræningsøvelser med og uden vægt til konditionstræning med egen kropsvægt. Timen varer typisk 30 minutter inkl. opvarmning.

Læs mere

Kettlebell

Er du til styrketræning på en ny og udfordrende måde, er kettlebell det helt rigtige.. Det er sjovt, hårdt og effektivt. Det er træning, hvor alle muskelgrupper i hele kroppen udfordres og dertil pulsen ved høj intensitet. Kettlebell er for alle – om man er begynder eller rutineret, kan niveauet tilpasses dertil. Det er en time med god energi og garanti for sved på panden.

Læs mere

LM BODYATTACK

BODYATTACK er højintens intervaltræning, hvor atletiske aerobicbevægelser kombineres med styrke- og stabilitetsøvelser. Dynamiske instruktører og energisk musik motiverer alle til at nå deres personlige træningsmål – weekendmotionister såvel som hardcore-atleter. OBS! Hver anden søndag!

Læs mere

LM BODYCOMBAT

Til inspirerende musik og med effektive teknikker fra karate, taekwondo, kung fu, kickboxing og muay thai udfordrer du din fantasimodstander. Din BODYCOMBAT-instruktør fører dig gennem en træningstime bestående af 10 melodier med hver sin kampsportsserie, Timen er opbygget osm intervaltræning. Poer: hurtig takt, hvor vi træner kondition og udholdenhed. Combat: kombinationer af slag og spart med kraft og præcision. I timen indgår også kataer, langsommere bevægelser, som forstærker dit fokus.
Læs mere

LM BODYFLOW

En kombination af tai chi, yoga og pilates. Timen, hvor du øger fleksibilitet og styrke, samtidig med at du, gennem vejrtrækning og koncentration, bringer kroppen i balance og styrker dit indre velvære. OBS! Vær opmærksom på tidspunktet om søndag – skiftevist kl. 08:30 og kl. 10:05.

Læs mere

LM BODYPUMP

Styrke og udholdenhedstræning med vægte.Timen udfordrer alle store muskelgrupper i hele kroppen og indeholder øvelser som squat, brystpres, row og lunges. Til dig som ikke er bange for en udfordring! Det er en time med god energi, god musik og gode resultater.

Læs mere

LM BODYSTEP

Det er et enkelt, atletisk og sjovt program, hvor du bruger en stepbænk, der kan justeres i højden og træner til motiverende musik. Hvis du træner regelmæssigt, kan du forbedre din fysik, blive bedre til at koordinere og øge din styrke. OBS! Hver anden søndag!

Læs mere

LM CXWORX

Gennem dynamisk træning af mave, balder og ryg vil dette program hjælpe dig til at føle dig stærk og godt tilpas. Hurtig og effektiv træning på blot 30 min.
Læs mere

LM SH'BAM

Med simple men seriøst hotte dansetrin er SH’BAM den perfekte måde at komme i form og lukke din indre stjerne ud – også selvom du ikke er født på et dansegulv. Sat sammen med et soundtrack af populære tophits, dancemix fra verdens hotteste natklubber, remix af velkendte klassikere og moderne latinske rytmer, er SH’BAM den ultimative sjove og sociale vej til træning.

Læs mere

Motionsboksning

Vi træner bl.a. med medicinbolde, vægte, sjippetove, stepbænke og selvfølgelig sandsække. Vi slår aldrig på hinanden, dog trænger vi ind imellem med plethandsker, som er nogle handsker med flad forside, som vi slår på. De er gode til at øve kombinationer med, samtl korrekt slagteknik. Du vil blive trænet fra top til tå og opdage nogle muskler, du ikke anede du havde… Er der noget du ikke kan pga. dårlig ryg, knæ eller lign. finder vi den rigtige øvelse til dig – her er der plands til alle. Træningen er altid fuld af sjov, grin og sammenhold.

Læs mere

Puls og Styrke

Din kondition forbedres og musklerne strammes op. Her for du trænet hele kroppen igennem med og uden redskaber.

Læs mere

Senior

Kroppen og dens funktioner vedligeholdes med træning, hvor balance og kropsholdning er i fokus.
Læs mere

TriggerPoint

Frigiv din styrke! Med integration af Trigger Point Performance Terapi i din træning vil du gøre din træning mere effektiv. Samtidig vil du hurtigere kunne genoptræne dig selv og forebygge skader. Atleter og motionister fra hele verden anvender Trigger Point Therapy produkter til brug for Myofascial Compression Teknik (MCT) med utrolige resultater. DET ER BARE MED AT KOMME I GANG! Det er massageredskaber, der hjælper dig til at blive bedre i din dagligdag, og i din træning.

Læs mere

YogaStretch

En time med fokus på udstrækning af hele kroppen med inspiration fra yogaens verden.

Læs mere